czwartek, 24 stycznia 2013

Prolog.



Wydawało mu się, że właśnie w tym miejscu kończy się jego egzystencja. Że czas teraz stanie w miejscu, a on sam przestanie oddychać. Wpatrywał się tępo w dwie zielone kreski na ekranie szpitalnego monitora. Żadna z nich nie miała zamiaru drgnąć. Do oczu cisnęło mu się morze łez, a on stał za wielką, szklaną szybą i nic nie mógł zrobić. Zaciskał zęby, a dłonie ściskał w pięściach. Nie odrywał wzroku ani na moment od zielonych pasków na ekranie. Nagle lekarze wyprostowali się, a jedna z pielęgniarek spojrzała w jego stronę. Jej oczy były przepełnione smutkiem, a na twarzy widniał grymas żalu. Pokręciła tylko anemicznie głową i zakryła sobie usta dłonią. Spuścił głowę i zacisnął powieki, spod których od razu wytoczyły się dwie, słone łzy. Czuł, jak paznokcie wbija sobie w skórę, ale nie odczuwał bólu. Podniósł obie ręce do góry i zakrył sobie nimi twarz, po czym przegarnął gwałtownie włosy. Zacisnął rękę w pięść i z całych sił trzasnął w plastikowy parapet, który popękał w miejscu, gdzie wylądowała jego dłoń. Ostatni raz spojrzał za szklaną szybę, a po policzku spłynęła mu gorzka łza. Wziął skórzaną kurtkę i szybkim krokiem ruszył ku drzwiom wyjściowym.

Wybiegł przed szpital i kopnął kosz na śmieci. Stanął na środku podjazdu i wydał z siebie rozpaczliwy krzyk, po czym upadł na kolana i schował twarz w dłoniach. Na zachmurzonym niebie w oddali rozbłysnął piorun, a po chwili zaczął padać deszcz. Brunet klęczał na środku moknąc na deszczu. Po chwili nie było widać już jego łez. Spływały one po jego policzkach mieszając się z kroplami deszczu.
Przecież miał przestać istnieć. Miał już nie oddychać. Więc co robił jeszcze na tym świecie? Co tu robił, skoro wszystko, co było mu najdroższe właśnie z niego odeszło...

22 komentarze:

  1. Tucia tak bardzo kocha twórczość unni, że zawsze płacze czytając cudowne dzieła. Takie piękne, tyle emocji a to tylko Prolog <3
    Ja chcę już więcej i więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna i niekończąca sie dawka emocji, które docierają do środka i wywołują fale oceanu w oczach, pragnących sie wydostać na powierzchnie. <3
    Madnessx3 : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite .. A to dopiero prolog .. Aż boję się pomyśleć czym Mnie zaskoczysz dalej. Przepiękne! <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, jakie to idealne, wspaniałe. Chcę więcej, pisz szybciej, błagam ;;
    Weny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥.
    Czegoś mi tu jednak brakuje... Może dalszej części!? ;<
    Musisz to szybko naprawić. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. : OOO
    Podoba mi się a to tylko prolog, czekam na dalsze rozdziały. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne *__* Uwielbiam takie dokładne opisy ;) Czekam na dalszą część ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mi to mówi. ;) Jakbym gdzieś coś słyszała :D
    UNNI~! Ile masz komentarzy.. O_o
    Ty i te opowiadania ~ no zabyczmy co z tego będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogłaś nic słyszeć, bo nic Ci nie mówiłam, a myślałam nad tym pomysłem do 2 w nocy... ;)

      Usuń
  9. Cuuuudne!
    Akurat płakałam a to mnie jeszcze bardziej popchnęło do zrobienia oceanu z pokoju. T ^ T
    Czekam na dalsze części ; D /TaemineKey

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się wystraszyłam.. Bo takie smutne rozpoczęcie ;-;. Ale podoba mi się. Mam nadzieję, że jutro już będzie kolejna część *-* /Mizu~

    OdpowiedzUsuń
  11. To się dopiero nazywa zaciekawić czytelnika ;> Jak na prolog sporo komentarzy O_O robię się zazdrosna xD Pisz pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smutne to rozpoczęcie ... ale mimo to i tak mnie zaciekawiło i jestem pełna uznania ;-) Chętnie przeczytam dalszy ciąg Unni ! <3 / Sandra.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie piszesz ,podobają mi się te emocje. Jestem ciekawa dalszego ciągu. :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne !
    Widać, że masz talent pisarski <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Omnomnom, zapowiada się rewelacyjnie. ~

    OdpowiedzUsuń
  16. omo, fuckin' talented *-*
    zapowiada się...mega zajebiście. *o*

    OdpowiedzUsuń
  17. Widze, że mój komentarz się wczoraj nie dodał :/
    Cudowne, świetnie się czyta. Z resztą chyba już mówiłam jak bardzo mi się podoba :3. Czekam na następny rozdział! ^^ / jiyongoppa

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity początek. Strasznie smutny, aż wyciska łzy! ~
    Świetnie opisane. Wręcz widziałam Kai'ego w swojej głowie, jak robi to wszystko. Ta złość, frustracja, wszystko!
    Świetnie, zabieram się za czytanie dalszych części ^^

    OdpowiedzUsuń